Welcome

Welkom op mijn blog

maandag 1 april 2013

Memorybox voor mijn lieve "kleine" zusje

Onlangs werd mijn "kleine" zusje Yvonne 43 jaar. Ze heeft een hele mooi Pandora bedelarmband en ik heb haar een kraal gegeven die de band tussen ons drieën symboliseert. Om de betekenis hiervan te benadrukken, heb ik voor haar een doosje in de vorm van een boek gescrapt met daarop een foto die vorig jaar van mijn zussen en mij is gemaakt. Het stoffen doosje heeft zachte, warme kleuren wat prachtig combineert bij het vintage papier A Ladies' Diary van Graphic 45.

Memory box for my sweet "little" sister
A couple of weeks ago my "little" sister Yvonne had her 43rd birthday. She has a beautiful Pandora bracelet and I gave her a beadle that symbolizes the bond of unconditional love between us three sisters. To emphasize the meaning, I have scrapped a box for her which has the form of a book using a picture that was made of me and my sisters last year. The fabric box has soft, warm colors which combine beautifully with the  vintage line A Ladies' Diary of Graphic 45.



Gebruikt materiaal / Used materials:
Wooden book box Action, Graphic 45 - A Ladies' Diary - A Ladies' Diary, Picture Perfect, Lasting Impression, Green cardstock, Joy! Crafts Cutting and Embossing Stencil nr. 6002/0147, Joy! Crafts Vintage Borders - Noor! Design nr. 6002/0163, Stickles Platinum, Soft green and apricot roses and rose buttons, Dew Drop Fade-resistant Dye Ink Memento Rich Cocoa.

17 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw dat ziet er mooi uit.
Groetjes Miranda

marika zei

dat heb je prachtig gedaan zeg. Vind het echt heel erg mooi.
Ben zelf ook een enorme pandorafan, heb zelf al 3 armbanden waarvan 1 volle, en heb dus wel zo'n vermoeden welke bedel je gegeven hebt

groetjes,Marika

Je@net zei

Wat mooi gedaan, Anja! Mooi doosje en wat een leuke foto van jullie drietjes! Een prachtig cadeautje zo, daar zal je zus blij mee geweest zijn!

Hellen zei

Jij maakt ook mooie dingen zeg!
Uiteraard ben ik ook jouw volger geworden!!

Petra zei

Dank je wel voor je reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden. Nieuwsgierig als ik ben naar de persoon die achter zo'n berichtje zit ben ik naar je blog gegaan en zag dat ook jij hele leuke en mooie dingen maakt. Uiteraard ga ik me aanmelden als volger van jouw blog, ik wil nu niks meer missen. En als echte Graphic45 fan vind ik je memorybox helemaal leuk. Wat een bofkont, die zus van jou om dit te mogen krijgen.

Unknown zei

Hoi Anja, wat ziet het er geweldig uit.
En ik zag dat ik helemaal nog geen volger van je was, dat heb ik dus maar eerst even gedaan ;)

groetjes Mariska

marion zei

wat een prachtige box en een hele leuke foto

Scrappiness zei

Anja wat een prachtige box heb je voor je zus gemaakt! Erg mooi papier ook, een heel fijn cadeau om te krijgen.
Je vroeg op mijn blog naar de baby keepsakes box. Ik gebruik hiervoor theedozen van Xenos. Ze zijn er in diverse soorten en prijsklassen. De kleine ronde spanen doosjes zijn ook van Xenos en passen er precies in.

jacqueline zei

wat een schitterende box Anja, vind de foto voorop ook erg leuk, je hebt er een bijzonder mooi kado van gemaakt.

Groetjes Jacqueline

Marjolijn van Elsberg zei

Heel mooi gemaakt Anja, leuk ook die foto van jullie drietjes voorop!!!

Cora Hoekstra zei

Daar was ik nou nooit opgekomen, ik heb ze ook zien liggen bij de action. Het is een hele sfeervolle lijn die het tot een prachtig vintage/romantische keepsake maakt.

Ria zei

Wat leuk Anja dat je volger bent geworden van mij, ga jou nu ook gezellig volgen.
En ik kwam nog een boekdoosje tegen in de kast wat ik ooit bij Pipoos had gekocht. Is wel iets kleiner maar ook super leuk gaat het worden.papier uit de oude doos en voila weer een cadeautje !!!
groetjes Ria !!!!!

Romy zei

Het doosje is prachtig geworden! Het straalt een mooi romantisch sfeertje uit en de kleine roosjes maken het helemaal af.

Helga zei

Super mooi, en weer bedankt voor je reactie op mijn blog.
Ik heb je toegevoegd aan mijn blog lijst dan zie ik meteen als je iets nieuws post, wel zo gezellig.

Fijn weekend.

Gr.Helga

Ju@nita zei

Wat een schitterende box heb je gemaakt en een hele leuke foto van jullie drietjes.

lieve groetjes Ju@nita

Brendaxx zei

Dat ziet er prachtig uit! Daar was je zus vast blij mee! Bedankt voor je berichtje op mijn blog, jij hebt er ook een volger bij;) Groetjes en fijn weekend,Brenda

@nnie zei

Deze had ik denk ik al gezien op het forum van de Scrapheap, maar wat een mooi doosje, lijkt me heerlijk om te krijgen.