Welcome

Welkom op mijn blog

dinsdag 8 februari 2011

Wat hebben wij in januari 2011 allemaal beleefd...

Op het forum van de Scrapheap zijn we aan het begin van dit jaar met een 20-tal scrapsters gestart met het Jaaroverzicht 2011. Iedere maand plaatst Annie een sketch, welke we als basis kunnen gebruiken voor het maken van een spread over die maand. Ik vind dit een superleuk idee, omdat ik eigenlijk alleen maar spreads maak voor de fotoboeken van de kinderen en niets voor onszelf. Op deze manier kan ik ook voor ons een leuk fotoboek maken. En, spreads maken dat is hetgene dat ik het liefste doe, dus dat komt meteen ook helemaal goed van pas.
Afgelopen weekend, o.a. tijdens de cropdag die ik had zaterdag had georganiseerd, heb ik gewerkt aan de spread van de maand januari. Ik ben ietwat afgeweken van de sketch, omdat ik het zonde vond van het mooie basispapier om het helemaal vol te plakken. Ik heb de teksten "verstopt" achter de diverse foto's. Enne, Ria, Sandra en Miep nog bedankt voor de leuke tag die hier meteen van pas kwam... :-)

The year 2011 - January
At the forum of the Scrapheap we have started making an annual review. Each month, Annie, will put a sketch of a spread on the forum, which we can use as a basis for the spread of that month. I think this is a wonderful idea, as until now, I have only made spreads for the scrapbooks of my children. And, as making spread is my preferred way of scrapbooking, this really suits me well.
This is the spread of the month of January, but I did not really use the sketch as the paper of Bo Bunny Winter Joy is to beautiful to hide behind a piece of cardstock. The texts and also some of the photos are hidden behind the photos.
You can find the sketch of this month here.
Gebruikt materiaal / Used materials:
Bo Bunny Winter Joy, Brrr, Joy Stripe, Snow fall, Chipboard snowflakes, Lila lace, Atyou Spicq Lavender Marker, Colorbox Pigment Brush Pad Violet, Stickles Platinum, American Crafts Thickers Glitter Letters Aqua blue, Tattered Angels Glimmermist Frost, Martha Stewart Punch Doily Lace.

4 opmerkingen:

Danielle zei

Hoi Anja,
Wat een mooie spread heb je gemaakt, leuk met die verstopte tags, zo heb je toch lekker veel ruimte voor journaling, maar meer plek voor je foto's. De kleuren zijn ook super, en de driekoningenfoto is heel erg leuk!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat mooi gedaan Anja, dat is aan jou wel besteedt die spreads, die van mij ligt nog te wachten. Mooie koningen!!!!

Gwendolyn zei

Jij bent goed in spreads zeg! Dat doe ik eigenlijk zelden tot nooit. Maar dit ziet er geweldig uit!

Petra zei

Hele mooie pagina. Ook de kleuren vind ik erg leuk. Ik ben volger geworden van je blog hoor!
Groetjes Petra